...Půda mužského srdce je kamenitá, každý si na ní pěstuje,co umí....a stará se o to.
Blog Lubomíra Tomika

Červenec 2010

Plants 'can think and remember'

31. července 2010 v 11:46

Plants 'can think and remember'


Plants are able to "remember" and "react" to information contained in light, according to researchers.

Plants, scientists say, transmit information about light intensity and quality from leaf to leaf in a very similar way to our own nervous systems.

These "electro-chemical signals" are carried by cells that act as "nerves" of the plants.

In their experiment, the scientists showed that light shone on to one leaf caused the whole plant to respond.


Uni-sex

31. července 2010 v 11:42
rozpůlená

rozpůlený

kvadratura kruhu a dmu se pýchou



víš,že každý má stránku anděla

ale taky hajzla


venku závěsy z listí

uvnitř bolest a smutek


v ledničce mexické pivo


uni-sex

svištící červený latex

ani-sex

rychlé pohyby poplivaných dlaní

za zavřenýma očima

stovky babýlonských děvek

míří SEM

3D plakát pro Saw 7

31. července 2010 v 11:34

Sedmý a údajně finální díl Saw se blíží do kin a protože bude ve 3D, tvůrci se na to snaží upozornit jak jen to jde. Napřed nám slibbovali, že pasti ožijí, za což moc potlesku nesklidili a teď tu jsou s další poněkud levnou senzací. 3D plakátem, který ukazuje význam slovního spojení ,,mind-blowing". No... už jsem viděl nápaditější věci a u Saw bych oné rafinovasti čekal ještě víc, ale na druhou stranu.. budiž.
3D plakát najdete zde amusíte chvilku vydržet, než se načte.

The Signal na Live

30. července 2010 v 7:23
Tak, ako bolo už dávno predpovedané, exkluzívna záležitosť Alan Wake, sa práve dnes dočkala svojej prvej expanzie a to pod názvom The Signal. Toto DLC, si za sumu 560 MS bodov, môžete stiahnuť do konzole a rozšíriť si tak príbeh  o ďalšiu epizódu. Naša stránka je pohotová a expresne vám prináša recenziu na prídavok The Signál, ktorú nájdete pod týmto odkazom. Môže vám pomôcť sa rozhodnúť či vložiť svoje financie do pár hodín, alebo nie

Je těžké nebýt ženou

29. července 2010 v 16:59
sundám si brýle

pohodím vlasy

přejedu si jazykem po rtech



kleknu si

Země za mořem

29. července 2010 v 16:36
musím na ni myslet
na zemi za mořem
a na indiány hovořící velšsky a
všechny oběti moru
liduprázdnou
Evropou

Vejdu do domu s červenými lucernami

29. července 2010 v 16:30 | Luis ,Lubomír
vejdu do domu s červenými lucernami

 děvka mě chytně za penis


                                     za penis
                                            
                                             za penis
a vede mě

stojíme ve vaně

drtím ji ňadro

v čele vany socha nahé ženy

plivnu jí na prsa

sliny stékají po levném plastiku

říkám jí - Slízej to !-

ona
      to udělá.


Pak pochopím



V horách šílenství: Guillermo del Toro bude točit v produkci Jamese Camerona

29. července 2010 v 15:28
Pokud jste četli článek 15 filmů, jejichž vznik si fanové z Comic-Conu přejí úplně nejvíc určitě víte, že v něm figuruje i Guillermem del Torem dlouho připravovaný projekt adaptace románu H.P. Lovecrafta V horách šílenství. Dlouho to vypadalo, že projekt o výpravě do Antakrtidy, jejíž členové najdou pozůstatky prastaré děsivé civilizace a podivné bytosti, zůstane u ledu, teď ale Mýtus Cthulhu ožívá.
První náznaky toho, že se něco děje, se objevily už během Comic-Conu, kdy del Toro představil svůj projekt Haunted Mansion, který ovšem bude jen produkovat. Jako první přišel se spekulací server EW.com minulý týden a teď vše potvrdil většinou dobře informovaný Deadline.com.

Guillermo del Toro natočí V horách šílenství pro studio Universal v produkci Jamese Camerona!

Pro del Tora znamená Cameronova záštita velkou pomoc. V horách šílenství by totiž mělo být 3D a Cameronovy zkušenosti při vytváření nového světa se tak budou del Torovi hodit. Mimochodem, připadá mi, že v tomto případě jako v jednom z mála dává 3D opravdu smysl. V horách šílenství bude atmosférický horor a nenápadné vtažení do světa by tu mělo zafungovat podobně jako u Avatara. Co všechno by nás mohlo čekat napovídá, když si Hory vyjedete v googlu.
Cameronovo jméno je současně zárukou pro Universal. Cameron totiž nedávno prohlásil, že se hodlá věnovat produkci jiných filmů jen výjimečně. Zatím ohlásil remake Fantastické cesty, V horách šílenství bude teprve druhým takovým filmem.

Vysokorozpočtový historický horor z Antarktidy?

Del Toro si tedy může téměř vydechnout. Sám si byl vědom toho, že jde o netypický projekt. ,,Je to film, jaké se dnes už netočí. Vysokorozpočtový horor. Erková záležitost. A navíc kostýmní. všichni dnes vnímají horor jako způsob, jak maximálně zúročit minimální investici. Přistupují k tomu s velkým cynismem ve stylu ,,uděláme pořádný krvák" a vyděláme balík. Studia vidí horory jako něco, do čeho se nevyplatí investovat víc než 30, 40 milionů dolarů. Odhadovaný rozpočet V horách šílenství je 130 milionů."
Studio se tedy logicky obává. Jak dodává sám del Toro: ,,Všechny konverzace začínají stejně. Musí to být erkové? - Já na to: Ano. - A musí to být historický film. A já říkám: Ano. - A musí to být v Antakrtidě?- Ano." V horách šílenství je můj vysněný projekt a po 13 letech doufám, že konečně vznikne."
Zdá se tedy, že se nakonec všichni dočkáme. Přípravné práce by měly začít v následujících měsících, natáčení příští léto. Celá věc má tak jediný háček. Přestože del Toro i Cameron vpodstatě s natáčením počítají a zdá se, že všechno je na dobré cestě, zdroj z Universalu ale dodává, že Universal projekt ještě oficiálně nepotvrdil. Po této zprávě se ale nejspíš brzy vyjádří, tak doufejme, že film nezaříznou.

Dojmy z bety: Medal of Honor

29. července 2010 v 15:28

Už samotné protahování spuštění nevěstilo nic dobrého, což se nakonec potvrdilo. Beta je sice venku, ale žádný důvod k radosti to není. Až se divím, že je firma DICE, která by měla mít na multiplayeru značný podíl, pod hrou podepsána. Asi měli u hlavy pistoli. Jinak si totiž nedovedu vysvětlit, aby firma, pyšnící se nejlepší multiplayerovou  hrou (Bad Company 2) pomohla udělat něco takového. I když je pravda, že jisté rysy, jako získávání medailí, jsou zde patrné.
Přitom to z počátku nevypadá vůbec špatně. Hráčů hraje dostatek,  mapy vypadají také k světu a k tomu všemu máme na výběr ze tří tříd (rifelman, specialist a sniper). Ovšem už při prvním spuštění hry je vidět, že něco není v pořádku. Zbraně sice střílí, ale na můj vkus mají divný účinek. Pokud totiž 30 nábojů z bezprostřední blízky nedokáže nepřítele zabít, není to moc normální. Je docela možné, že je to dáno levelem hráče, kdy soupeř má lepší zbraň, ale i tak je tato situace velice podivná a o nějaké vyváženosti se nedá vůbec mluvit. Stejně rozčarování zaznamenají vyznavači boje na dálku. Sniper na prvním levelu má nejen špatnou zbraň, ale navíc místo optiky na nás kouká pouze red dot. Co to jako má být? Možná snaha o originalitu, jelikož tohle jsem už dlouho nikde neviděl, respektive ne u AAA titulu, kam se MoH Bude jistě chtít zařadit. Na vyšším levelu dostanete lepší zbraň, ale dostaňte se na něj bez jediného šedivého vlasu.
Nudné a sterilní, alespoň na můj vkus je i prostředí. Afghánské hory
sice ani ve skutečnosti nepřekypují životem či zelení, ale i tak jsou krásnější, než jejich herní protějšek. On něco lépe jsou na tom městská prostředí, která jsou velice členité a hraní zde je lepším zážitkem. Přitom mapy jsou designovány velice dobře, pomineme-li tedy neviditelné silové pole na jejích okrajích. Možná to bude grafikou, které sice není špatná, je jen prostě jiná a rozhodně to nemyslím jako pochvalu. Něco jiného jsou postavya skiny vojáků. Ty se povedli a zejména za Taliban je hra parádní, vždycky jsem toužil hrát za ty špatné. Samozřejmě že na druhé straně bojové linie stojí Američané.
Vlastní hraní bety pak obnáší dva módy. Prvním je klasické zabírání jednotlivých bodů (protiletadlová děla, počítače
a další), které Taliban brání a Američané musí zničit. Druhým je Team Assault, což je něco na způsob Team Deathmatch Jatka jsou to neskutečná, max. 20 hráčů na mapě a o zábavu je postaráno. Navíc se zde objevují i vozidla a také například můžete povolat nálet. Jeho účinek je však malý a pokud nějakého hráče přímo netrefíte, těžko něco, natož někoho zabijete. Pokud bych měl hru s něčím srovnat, je spíše bližší sérii Call Of Duty než Battlefield. Vlastně se jedná o tuctovou střílečku, ale i v tomto segmentu jsou lepší hry a tak skoro vypadá, že nebude důvod nový MoH kupovat, natož hrát.
Jestli chtěl někdo z EA odradit hráče od koupě, beta je k tomu ideální. Nejen, že je nudná a hrozná, ale ani zpracování není na dnešní standarty nic moc extra. Kdo čekal od multiplayeru kvalitní herní zážitek, bude zklamán a mám docela strach o celý nový díl. Pokud bude i single v tomto duchu, bude se jednat o propadák. Konkurence je totiž někde jinde, rozumějte daleko vepředu a s tímto přístupem to nemůže dopadnout dobře. V EA by si měli sednout, pořádně si přečíst názory na betu a něco se hrou udělat. Takhle by to prostě nešlo. Tedy pokud není v plánu hru prodávat na novinových stáncích za 49 Kč a ani tak si nejsem moc jistý prodejností.

Extreme archaeology: Divers plumb the mysteries of sacred Maya pools

28. července 2010 v 8:04
CHAMPAIGN, lll. - Steering clear of crocodiles and navigating around massive submerged trees, a team of divers began mapping some of the 25 freshwater pools of Cara Blanca, Belize, which were important to the ancient Maya. In three weeks this May, the divers found fossilized animal remains, bits of pottery and - in the largest pool explored - an enormous underwater cave.

This project, led by University of Illinois anthropology professor Lisa Lucero and funded by the National Geographic Society and an Arnold O. Beckman Award, was the first of what Lucero hopes will be a series of dives into the pools of the southern Maya lowlands in central Belize. The divers will return this summer to assess whether archaeological excavation is even possible at the bottom of the pools, some of which are more than 60 meters deep.