...Půda mužského srdce je kamenitá, každý si na ní pěstuje,co umí....a stará se o to.
Blog Lubomíra Tomika

Listopad 2009

Díky Need for speed Shift -na 73 místo!!!!

30. listopadu 2009 v 23:16
73
GamerPicture
Czech Republic
8920
Pro


a máme tady útok na 9 litrů!!!!!!


Afrika je nezaujímavá

30. listopadu 2009 v 17:18
Afrika je nezaujímavá
Spoločnosť Ubisoft je výhradný tvorca pomerne populárnej série Far Cry, ktorá sa naposledy predstavila v druhej regulárnej časti s príbehom zasadeným do horúceho prostredia Afriky. Dvojka mala krásnu grafiku ale čo ju zrážalo smerom dole bol neuveriteľný stereotyp podporený porciou objavujúcich sa súperov (update prišiel neskoro) a tak sa tvorcovia musia poučiť z vlastných chýb. Na Games Convention 2009, sme sa dozvedeli o rannom vývoji tretej časti, ktorá sa určite nebude odohrávať v Afrike. Samotný dizajnér príbehu Kevin Shortt, sa vyjadril o úplne novom prostredí hry a k tomu sa na scéne ukázala informácia, že by sa hra mohla aktuálne preniesť do arktického či inak extrémne vyloženého podnebia. Ak chcú ale tvorcovia naplno uspieť, je nutné zakomponovať do hry porciu spestrení, ktoré by projekt preniesli z nudnej FPS hry s pekným výzorom do kvalitnej zábavy na dlhé hodiny. Čas ukáže čo Francúz dokáže.

Why the hammerhead shark got its hammer

29. listopadu 2009 v 20:08

Why the hammerhead shark got its hammer


It's one of evolution's most eccentric creations: a head shaped like a hammer. Now, a study suggests that the hammerhead shark may have evolved its oddly shaped snout to boost the animal's vision and hunting prowess.

For over a century, scientists have speculated why hammerheads evolved such an odd shape and whether having eyes so far apart would enhance their vision. In 1942 a leading authority on sharks, Gordon Walls, suggested the position of the shark's eyes prevented it from having binocular vision. But others have argued exactly the opposite, saying the animals must have enhanced eyesight.


Bulharský vědec: Mimozemšťané už jsou tady

29. listopadu 2009 v 11:25
Mimozemšťané se "již vyskytují na Zemi". Alespoň podle bulharského vědce Lachezara Filipova, takto zástupce ředitele sofijského Institutu pro vesmírný výzkum. Filipov zcela vážně tvrdí, že návštěvníci z vesmíru sdělili lidstvu pomocí kruhů v obilí své postoje k třiceti hlavním problémům civilizace.

"Mimozemšťané jsou už všude okolo nás a po celou dobu nás sledují," sdělil Filipov bulharským médiím. "Vůči nám nejsou nepřátelští, spíše chtějí pomoci, ale my jsme dostatečně nedorostli k navázání přímého kontaktu. Jsou kritičtí hlavně vůči lidskému amorálnímu chování," upozornil.
Odvolával se na "odpovědi" mimozemšťanů zašifrované do kruhů v obilí. Jeho kolegové je už prý analyzovali a vytěžili z nich, že poutníci z kosmu mají výhrady zejména k pozemské kosmetice a k umělému oplodnění. Na cestě jsou údajně také informace k zániku světa v roce 2012 a k hrozbě dopadu asteroidu na Zemi.
"Lidská rasa naváže v příštích deseti až patnácti letech přímý kontakt s mimozemšťany," prorokuje také bulharský vědec. Filipov si pro své oznámení nemohl zvolit lepší chvíli. V Bulharsku teď zuří boj o udržitelnost, a hlavně reformovatelnost tamní akademie věd, k níž jeho ústav patří.
Není divu, že v akademii již zazněly výzvy, aby slovutný badatel neznámých civilizací rychle rezignoval a nepodkopával už tak nahnutou pozici vědecké instituce.
/* <![CDATA[ */ addPopupImages("contentArticleBox"); /* ]]> */

Stále výš!!!! 75 místo na xboxweb.cz

28. listopadu 2009 v 22:55 | Lubomír
75
GamerPicture
Czech Republic
8335
Pro

Kdy bude DLC k MW2?

27. listopadu 2009 v 17:38
Kdy bude DLC k MW2?
Je jasné, že to přijde o tom není pochyb, přídavek do Modern Warfare 2 je prostě samozřejmost, ale je otázkou kdy přijde. Podle Roberta Bowlinga alias FourZeroTwo se objeví "někdy na jaře", což není tak daleko a zase si myslím, že to není přehnaně brzo. K této krátké zprávě ještě doplním, že nějaký analytik odhaduje, že DLC k tomuto titulu vydělá kolem 140 milionu dolarů. Vychází z toho, že World at War, prodalo 0.625 přídavku na jednu kopii hry, což znamená, že každá prodaná kopie ještě poté vydělala 6.25 dolaru, při ceně přídavku 10USD (800MSP). Analytik předpokládá, že v době vydání DLC bude prodáno 14-16 milionů kopií hry a z toho vychází to celkové odhadované číslo.

Noční můra v Elm Street: Freddy Krueger odhaluje tvář

26. listopadu 2009 v 19:50
V dosud uveřejněných promofotkách i v teaser-traileru se nám Freddy tak trošku schovával. Pokaždé k nám stál zády, nebo jeho tvář minimálně halil stín. Teď se nám konečně rozhodl pořádně předvést. Na fotce je sice jenom plastiková hračka, ale je hodně detailní, takže od namaskovaného herce je téměř k nerozeznání. Z figurky je patrné, že designéři zvolili k Freddyho popáleninám poměrně realistický přístup. Uvidíme, jak se to promítne do zbytku filmu. V titulce článku můžete vidět, jak vypadal Freddy původní. Fotku v plné velikosti můžete vidět třeba tady.



Recenze: Saw 6 - pila nezastavitelně řeže dál

25. listopadu 2009 v 19:25


Svátek mrtvých prostě musí mít svou osvědčenou hororovou sérii. Dříve tu býval Pátek 13 či Halloween. Teď to již pošesté zkouší producenti se Saw. Kosti se lámou, svaly praskají, krev stříká a divák platí znova a znova ...
Můžete si na rozmělňování původního konceptu nadávat jak chcete, ale jedno sérii Saw upřít nemůžete. Na rozdíl od výše jmenovaných klasik nabídne pokaždé drtivý nápor na vaše mozky a opravdu zašmodrchaný příběh. Ano, Saw je Prison Breakem filmového plátna.

Bez průvodce ani ránu

Šestka samozřejmě přímo navazuje na předchozí část. Takže člověk, který nezná souvislosti z dřívějška (rozuměj: nekouknul se na 1. až 5. díl těsně před návštěvou kina), má stejnou šanci se vyznat v ději, jako hrdinové na plátně si přehrát konečně poslední Skládačkovo video.


Samotný Jigsaw je sice mrtvý už tři díly, to mu ovšem nebrání v tom, aby nám dělal kázání o špatné společnosti. S bezohlednými pojišťováky v čele(!!!). Navíc můžete opět dokonale ocenit jeho aktivity zaživa: Pověstných pásek neubývá a o důmyslnosti pastí by se mohlo přednášet na univerzitách.

Tohle doma opravdu nezkoušejte

Pasti pasti pastičky jsou zase o kus promakanější než kdy dříve. To, že výroba každé z nich, by zabrala speciálnímu týmu dobře vybavených vykuků několik týdnů, taktně zamlčme. Jinak nevím nevím ... Neméně zajímavé jsou způsoby samotné likvidace. Krom obvyklého řezání a střílení dochází tentokrát ve velké míře i na kyselinu a není to příjemný pohled. Snaha šokovat za každou cenu a hrát na efekt má žel bohu prim. Ale to nepíšu nic nového.


Oproti druhému až čtvrtému dílu dosti ubylo sekvencí odehrávajících se v temných interiérech plných důmyslných udělátek. Daleko více se hýbe s dějem ve světě "tam nahoře". Nelekejte se, není to protentokrát nudná vysvětlovací rozbředlá břečka plná vaty, jako byl předchozí díl. Přísloví o zlaté střední cestě sem padne jako ulité.

Je libo nášup?

Tvůrci se evidentně nechali inspirovat vším oblíbeným a žádaným z dřívějška a rutinně servírují krvechtivým fanouškům jednu osvědčenou jistotu za druhou. A zde mám podstatnou výtku k nulové práci s charaktery. Nikdo se neobtěžoval s rozvíjením postav přeživších z dřívějška. Nedozvíme se nic ani o těch nových. Jen u z hrobu vykopaného Jigsawa se pokoušejí o jeho glorifikaci a ospravedlnění jeho počínání.


Brutalita pastí, použitý střih, dramatická hudba, filtry a postavení kamer, tempo, gradace děje se šokující pointou .... úplně vše je stejné jako v jakemkoliv předchozím dílu. Dlužno dodat, že za pár hodin si nebudete schopni vybavit o čem to vlastně bylo, a které scény a mučeníčka patří zrovna do šestky.Opravdu nepoznáte rozdíl. Pro někoho je to možná dobrá zpráva, pro někoho špatná.

Verdikt:

Šestka Saw je překvapivě svižný a promyšlený zářez stále neztupitelné pily. Diváci zde najdou vše, co mají rádi, ale ani zbla navíc. Stále se nastavuje původní příběh a sice by to podobně mohlo jít ještě několik dílů, ale dokud se ve studiu definitivně nevzdají odkazu pana Skládačky, tak nemá moc smysl na další díl(y) chodit. Saw v této podobě se definitivně mění v dějově nadupaný seriál na pokračování hollywoodského střihu.

Eizo překonal Altaira

25. listopadu 2009 v 19:24
Eizo překonal Altaira
Ubisoft oznámil, že během prvního týdne prodeje nového Assasin's Creed 2 se prodalo 1.6 milionu kusů. Je to o 32% více než prodal za stejné období první díl této hry, ale nesmí se zapomínat na to, že šlo o úplně novou značku a tak Altair drží stále rekord v prodejích nové značky.